Офiцiйний сайт WOT

Cлужба підтримки World of Tanks 12.07.2012


Що робити, якщо гра раптом перестала запускатися або стала вилітати в самий непідходящий момент? Хто допоможе розібратися, якщо у вас пропало ігрове майно? Куди звертатися, якщо ви втратили контроль над обліковим записом?

Деякі користувачі, особливо початківці, зіткнувшись з якоюсь проблемою, обирають невірну лінію поведінки. Звернення за допомогою часто оформляється у вигляді запису на ігровому форумі, причому іноді в темі, яка присвячена обговоренню зовсім інших питань. Хтось пише приватні повідомлення розробникам, хтось задає питання в ігровому чаті. На жаль, жоден із цих способів не допоможе гравцеві в його біді. Якщо уважно почитати форум, там дійсно іноді вдається знайти поради щодо вирішення певних проблем. Але все одно самим надійним засобом було і залишається звернення до Центру підтримки користувачів, який працює цілодобово і без вихідних. Робота служби підтримки здійснюється на підставі поданої заявки.

Всі заявки, що надходять до Центру підтримки користувачів, діляться на категорії залежно від проблеми, з якою зіткнувся користувач. Давайте коротко розглянемо, як потрібно вести себе людині, яка звернулася в технічну підтримку, залежно від того, якою була причина.

1. Втрачено контроль над ігровим аккаунтом
Одна з найболючіших проблем. Тому почнемо саме з неї.

Як правило, втрата контролю над обліковим записом пов'язана зі зломом електронної пошти користувача. У цьому випадку відразу ж звертайтеся в техпідтримку поштового сервісу, на якому ви зареєстровані. Відновлення контролю над поштою - життєво необхідна річ в даному випадку.

Одночасно вам необхідно подати заявку до Центру підтримки користувачів проекту World of Tanks. З правилами оформлення заявок з приводу несанкціонованого доступу до облікового запису ви можете ознайомитися в базі знань. Зверніть увагу, що для подачі заявки про втрату контролю над аккаунтом авторизація не потрібна. Від вас вимагається тільки повністю заповнити форму заявки. Після цього - наберіться терпіння і чекайте відповіді фахівця. Зважаючи на складність проблеми, заявки даної категорії розглядаються протягом двох тижнів з моменту подачі.

2. Ви зробили платіж, але золото на ігровий аккаунт не надійшло
Якщо ви вносили гроші через платіжний термінал, то в першу чергу вам необхідно зв'язатися з організацією, що здійснює його обслуговування. Телефон даної організації ви можете знайти на чеку, який вам видав термінал.

Заявки по платежах, які здійснювалися іншими способами, подаються через форму на сайті технічної підтримки проекту World of Tanks. Ви повинні будете авторизуватися, заповнити форму і чекати відповіді фахівця. У вас напевно попросять надати дані про платіж - надайте їх. Термін розгляду заявки - дві доби з моменту подачі.

Додаткову інформацію з фінансових питань ви можете отримати в даній темі.

3. Вам здається, що з вашим ігровим майном щось не в порядку
У дану категорію включені проблеми, пов'язані з преміум-аккаунтом, ігровим золотом, кредитами, досвідом, обладнанням, танками і т.д.

Перш ніж написати заявку, наполегливо рекомендуємо ознайомитися з даною статтею. Вона може допомогти вам самостійно розібратися з тим, що сталося і, що важливо, трапилося взагалі. Якщо ви прочитали цей матеріал, але як і раніше впевнені, що з вашим майном щось не в порядку, то пишіть в підтримку. Заявка розглядається протягом двох діб з моменту подачі.

4. У вас виникли проблеми технічного характеру
Авторизувавшись на сайті, заповніть форму заявки. Це потрібно зробити максимально детально, але уникаючи свідомо непотрібних деталей. Якщо ви зафіксували виниклу проблему на скриншоті, то можете прикріпити цей скриншот до заявки.

Для того щоб допомогти розібратися в ситуації, служба технічної підтримки може запитати у вас файл під назвою DxDiag. Цей файл містить дані про ваш комп'ютер, операційну систему, драйвери і т.д.

Увага! Файл DxDiag не збирає ніякої персональної інформації і потрібен фахівцям тільки для того, щоб з'ясувати, які рішення проблеми будуть оптимальними саме у вашому випадку. Інструкція з отримання файла DxDiag знаходиться тут.

5. Проти вас були порушені правила гри, або ви були порушником і хочете оскаржити покарання, накладене адміністрацією проекту
Відразу хочемо попередити: служба підтримки не розглядає заявки, пов'язані з нанесенням ушкоджень або знищенням союзників (тімдамаг і тімкілл). Відстеженням даного виду порушень займається автоматична система. Врахуйте, що обмеження, накладені на ваш профіль автоматичною системою, оскарженню не підлягають і заявки про них розглядатися не будуть.

Повний список дій, заборонених гравцям World of Tanks, ви можете прочитати у цій темі офіційного форуму гри.

Заявку про порушення правил або про оскарження покарання можна подавати виключно від першої особи. Таким чином, повідомлення про те, що правила були порушені відносно вашого знайомого і ваш знайомий просить оскаржити покарання, розглядатися не будуть.

Крім того, не розглядаються заявки про конфлікти всередині кланів. Це внутрішні справи, в які адміністрація не втручається принципово.

Термін розгляду заявки про порушення правил - дві доби. Заявки на оскарження розглядаються в індивідуальному порядку, термін розгляду залежить від складності ситуації.

Скаргу на порушення правил можна подавати протягом семи днів з моменту порушення. Скарги на більш ранні події розглядатися не будуть.

6. У вас виникли загальні питання щодо проекту World of Tanks
Перш ніж поставити питання службі підтримки, рекомендуємо почитати ігровий форум. Цілком можливо, що відповідь на ваше питання вже було дано в одній з тем.

Якщо заявка все-таки була вами подана, то вона буде розглянута протягом двох діб.

Запам'ятайте ще одне важливе правило. Якщо ви будете писати однотипні заявки на підтримку, то кожна нова заявка буде об'єднана зі старою, а термін розгляду буде вважатися з моменту оформлення останньої. Таким чином, своїм проявом нетерпіння ви тільки затягне процес вирішення проблеми.

Бажаємо вам удачі на полях віртуальних битв і швидкого вирішення всіх виникаючих труднощів!


джерело: worldoftanks.ru
ВгоруВгору

:: ВСI НОВИНИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»