Офiцiйний сайт WOT

Як народжуються і вмирають клани (частина перша) 13.07.2012


Про те, як народився клан BAD в далекі часи перших виходів гри «Світ танків» нам розповів Семен, його командир і майже творець.

- Коли був створений твій клан?

- Клан був заснований в ті далекі часи, коли на кланові війни гідним було вийти на ІС-3, краща артилерія в грі був холодильник і буратіно, а 54-ка або Маус були жаданою мрією кожного клану. Наш клан створювався скоріше як фановий клан друзів. Сталося це спонтанно, один товариш зареєструвався і придумав назву. А потім, жартома, почав всіх туди кликати.

- Отже, ви дружньою компанією почали грати?

- Ми всі працювали приблизно в одній галузі - займаємося рекламою, тому спілкувалися між собою. Оскільки з'явилася цікава безкоштовна гра, природно, пішла реклама і втягування туди товаришів, щоб не так нудно й самотньо було одному. На той час ніяких думок про ротні бої не було, все просто фанилися, гралися, спілкувалися. Це було близько двох місяців. Потім все-таки прокинулася тяга до ротним боїв, бо була така опція - можна було спілкуватися з мікрофонами, що весело і цікаво. Завжди приємно за цілий день послухати розповіді ще 14-ти осіб про те, хто як себе почуває, які нові ролики на Ютубі, а якщо під це вбивати ворожі танчики, то це ще й весело.

- Хто ж був тим загадковим ініціатором?

- Ініціатором був мій знайомий Acid, скажімо так, він був адміністративним ініціатором. Коли почалися ротні бої, то у нас командира як такого не було. Просто кожен робив все, що вважав за потрібне. У мене були якісь основні стратегічні поняття, оскільки я колись грав в стратегії, і потихеньку почав направляти дружні сили. Бої пішли веселіше, організованою командою.

- Ось так ти і став командиром?

- Власне, так. Ротні бої почалися стихійно, і лідера, як такого не було, всі просто один одного знали і весело фанилися. Але перемагати таким чином з кожним днем було дедалі важче. Я взяв ініціативу в свої руки і просто почав диктувати своє бачення бою товаришам. Прислухалися не всі і не відразу. Але оскільки централізоване управління дає видимі результати, то потихеньку всі почали мене слухати. Я намагався бути адекватним, не кричати гучні матюки, мерзенні інтимні приниження і все інше в цьому роді, і потихеньку став ротним.

- Скільки часу знадобилося на те, щоб команда стала «слухняною»?

- Протягом місяця складалася ситуація, поки всі дізнавалися і розуміли, що я командую ротними боями. Спочатку онлайн у всіх був не стабільним. Але потихеньку він почав випрямлятися, і люди грали частіше, і я був вечорами. Приблизно, думаю, протягом місяця склалася більш-менш зрозуміла і стабільна ситуація.

- Якими були твої обов'язки як командира?

- Ні в кого не було обов'язків, як таких. Ми просто разом думали, що правильно мати форум, на якому можна спілкуватися, писати важливу інформацію. На ньому ми зробили поділ за темами. І поступово на форумі почала формуватися бюрократична сітка кланової побудови. Поступово в клані запровадився особовий склад, відділ кадрів. Поставили ієрархію. Намагалися навіть написати щось типу легенди клану. Один товариш здер її з якоюсь гри про ельфів. Але допрацював її не до кінця, і в середині тексту випадали слова про кількість стріл і т.д.

- Які бої для твоєї команди були найскладніші?

- Коли почалися перші кланові війни, був азарт стати царем гори, пройти ближче до фіналу. Але техніки у нас не вистачало, виступали і на ПТ, і не на топових всіх танках. Але ситуація така була, що й у противників раз-на-раз не доводилося. Ми могли вийти просто на більш слабкий склад. Але коли з дня на день ми виходили на сильного організованого противника, який розкладав нас майже всуху, то морально було не весело. Проте у нас не було якихось аспектів, що ми щось втратили. Все зводилося до того, що «ми не корову програли», тому всі весело фанилися.

 Далі буде


джерело: AnnaZ
ВгоруВгору

:: ВСI НОВИНИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»