Офiцiйний сайт WOT

WZ-111. «Щучий ніс» по-китайськи 25.12.2014


WZ-111. «Щучий ніс» по-китайськи

 

wz_111_684_hist_true

 

Після Другої світової війни танковий парк Китаю являв собою різношерстий збіговисько неабияк пошарпаних машин. Назвати це бронетанкових військ можна було з великою натяжкою. Власної танкової промисловості в країні зовсім не було.

Зате у Китаю були на той момент відмінні відносини з Радянським Союзом. Прохання про допомогу від братів-соціалістів була почута. Почалися масові поставки радянських бойових машин для потреб Народно-визвольної армії Китаю. Під прапорами НВАК заступили на бойове чергування Т-34-85, СУ-100, ІС-2, бронетранспортери.

своїми силами
Паралельно китайці проектували і власні танки.

Важкий танк WZ-111 почали розробляти близько 1957 року в якості заміни ІС-2. Вплив радянської танкобудівної школи на проект було величезним. Машина, яка спочатку отримала позначення 111, а після виходу на випробування - WZ-111, явно була створена з оглядкою на ИС-3. Винесена вперед обтічна вежа, лобова броня корпусу у вигляді «щучьего носа», похилі бронелисти бортів - все як у «старшого брата».

З 15 грудня по 19 січня ви можете отримати важкий танк WZ-111, беручи участь у Новорічному марафоні.
Конструктори розглядали кілька варіантів основного озброєння WZ-111: були запропоновані 130-мм гармата М46, 122-мм Д-25ТА і 100-мм Д-10Т. На жаль, зараз важко встановити, на якій з гармат вирішили зупинитися, інформації про проект залишилося зовсім небагато.

До серійного виробництва китайський «важковаговик» так і не дійшов. Був побудований всього один корпус. Роботи над вежею до закриття проекту завершені не були, найімовірніше, танк проходив випробування, довантажений баластом, відповідним передбачуваної масі вежі. В даний час на корпусі WZ-111, що знаходиться в Музеї Народно-визвольної армії Китаю, встановлена конструкція з тонкого металу, придатна хіба що для того, щоб всередину танка не потрапляли дощ або сніг.

жертва обставин

Корпус WZ-111 в музее НОАК под Пекином. Вместо башни — металлическая конструкция

Чому ж цей танк не потрапив в серію?

Причин було кілька. Розробка важкого танка - одне з найскладніших завдань для конструкторів, а в той час промисловість і наука Китаю ще не були настільки розвинені, як у наші дні. Важкі танки дороги у виробництві і складні в експлуатації. Китайські військові замовники не могли не помітити того, що в інших країнах випуск серійних важких танків ведеться в обмеженій кількості, а розробка нових практично припинилася. З тієї мізерної інформацією, яка є про WZ-111, відомо, що прототип страждав від ряду конструктивних недоліків.

 

Є ще одна вельми вірогідне пояснення такого «невезіння» - закупівля Китаєм у СРСР кількох Т-54 і виробничої документації на цей танк. «Пятьдесятчетвёрка» була серійної, добре відпрацьованої машиною, не потребує довгих випробуваннях, а радянські інженери допомагали китайським товаришам в організації її виробництва.

 

Так чи інакше, але в результаті проект WZ-111 «ліг під сукно» разом з іншими напрацюваннями місцевих конструкторів.

 


джерело: worldoftanks.ru
ВгоруВгору

:: ВСI НОВИНИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»