Офiцiйний сайт WOT

Цей день в історії. 20 серпня 1932 року 21.08.2012


20 серпня 1932 року завершилася збірка досвідченого важкого п'ятибаштовий танка Т-35-1.

У 1931 році в СРСР працював німецький інженер-конструктор Едвард Гротте. Під його керівництвом в КБ ленінградського заводу «Більшовик» був створений двохбаштовий середній танк ТГ-1. З певних причин машина Гротте не пішла в серійне виробництво. Досвід роботи над ТГ-1 був використаний у створенні важкого танка прориву, якому був привласнений індекс Т-35. Перший прототип зійшов з конвеєра 20 серпня 1932 року.

Т-35 долає надовбні

Танк справив сильне враження на представників УММ РККА. Але подальші випробування виявили багато недоліків у нової машини, тому аж до квітня 1933 року проводилися роботи над більш досконалими її модифікаціями, позначеними Т-35-2 і Т-35А. У підсумку в серійне виробництво пішов саме Т-35А, який згодом стали називати просто Т-35.

Існує думка, що Т-35 був створений «за образом і подобою» англійського важкого танка А1Е1. Однак архівними даними ця версія не підтверджується, немає ніяких свідоцтв того, що Радянський Союз закуповував у Англії документацію на їх п'ятибаштовий «важковаговик». Судячи з усього, радянські конструктори прийшли до ідеї використання п'яти веж самостійно.

Т-35

На початку виробництва Т-35 цілком відповідав вимогам часу. А його вогнева міць взагалі була рекордною, оскільки на озброєнні танки було три гармати (76-мм і два 45-мм) і шість кулеметів. На деякий час величезний п'ятибаштовий танк став символом військової могутності СРСР. Його екіпажі комплектувалися найкращими танкістами, а технічним обслуговуванням займався найдосвідченіший персонал.

Якщо ж більш об'єктивно оцінювати цей танк, то можна визнати, що недоліків у нього було дуже багато. Через свою масу танк мав погану прохідність по м'яким грунтам. Механіку-водію доводилося прикладати великі фізичні зусилля для управління важкою машиною. Моторно-трансмісійна група була схильна частих поломок. У разі пошкодження танка в бою, його було дуже важко евакуювати для ремонту. І сам ремонт теж був дуже складною справою, особливо в польових умовах.

Підсумки громадянської війни в Іспанії показали, що час танків з тонкою бронею відходить у минуле через широке розповсюдження протитанкової артилерії. Спроби посилити захист Т-35 шляхом установки екранів позитивного результату не дали; необхідно було будувати танки з протиснарядним бронюванням. На заміну Т-35 належало прийти знаменитому КВ.

Т-35 в Кубинці

З 1933 року і до початку Великої Вітчизняної війни Т-35 не брали участі у бойових діях. Кілька разів їх використовували у військових маневрах, але в основному їздили ці машини тільки на парадах, викликаючи повагу до радянського зброї своїм значним виглядом.

На 22 червня 1941 року в РСЧА було на рахунку 48 танків Т-35, які стояли на озброєнні Київського особливого військового округу. Всі вони були втрачені на початку війни, причому бойові втрати склали тільки 7 танків. 35 танків вийшли з ладу в результаті несправностей, зламалися на марші або були кинуті екіпажами. 6 машин на момент війни перебували в ремонті. Останнє бойове застосування Т-35 відбулося в битві під Москвою.

Стилізоване зображення важкого танка Т-35 можна побачити в World of Tanks на радянській медалі «За відвагу».


джерело: worldoftanks.ru
ВгоруВгору

:: ВСI НОВИНИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»