Офiцiйний сайт WOT

МАПИ


Перша африканська карта, що являє собою військовий аеродром на півночі континенту. Карта рясніє зручними місцями для засідок і численними шляхами для проривів і маневрів. У верхній частині карти розташований великий аеродром. В центрі знаходиться скеляста височина, що дозволяє контролювати навколишні простори і вихід до баз.

 

 

 



детальнiше >>

 Заводські квартали, зруйновані будинки, товарні склади є особливостями цієї карти. Карта введена в патчі 0.7.4.

 

 

 



детальнiше >>

 Карта вийшла в патчі 0.7.3. Вона має гористий рельєф, і розділена їм на кілька частин:

«Берег» - вузька зона тягнеться по лівому краю карти від однієї до іншої бази, має вихід в "місто";
«Місто» - територія по центру карти має безліч будівель і місць, де можна сховатися від артилерії противника;
«Гора» - зона, що тягнеться по правому краю карти, розташована серед гористого ландшафту.

 

 

 



детальнiше >>

 Реліз карти відбувся 10 серпня 2010 року в патчі 0.5.2.

Розділена річкою навпіл, карта має три ймовірних лінії атак. Центральний міст розташований серед руїн невеликого міста. Місцевість близько північного і південного мостів, володіє невеликою кількістю укриттів. Як вогневі позиції можна використовувати замок і лінію пагорбів на протилежній частині карти.

 

 

 



детальнiше >>

 Лабіринт міських кварталів і рівне поле передмістя розділені вузькими проходами між станційними коліями. Концентруючи сили, враховуйте сильні і слабкі сторони бойових машин на кожному їх напрямі: артилерія може зірвати ривок по відкритому полю, але майже безпорадна проти противника, що ховається за стінами будинків.

"Енськ" або "Місто N" - вигадане місто, що використовується в художній літературі.

 

 

 



детальнiше >>

 Мапу сміливо можна назвати "Піщана ріка ver. 2.0". На то є всі підстави. Є пагорби, є невеликі села, навіть річка є! Проте різниця є, причому значна: пагорби розташовані на базах команди. Стріляй - не хочу. Правда світлякам важче, тепер їм доводиться проходити щось на зразок лабіринту.

 

 

 



детальнiше >>

 Складний, порізаний ландшафт мимоволі заворожує своєю красою. Озеро, численні бамбукові чагарники і скелі яскраво підкреслюють унікальність цієї карти. Ви можете вибрати будь-яке з можливих напрямів для наступу, і кожне з них буде мати свої переваги. Карта вийшла в патчі 0.7.3.

 

 

 



детальнiше >>

 Лабіринт вулиць і площ, вкрай незручний для артилерії і протитанкових САУ, але ідеальний для швидких проривів і обходів легких і середніх танків. Обхідні шляхи - через панівний над місцевістю пагорб з замком і по коліях залізничного вокзалу - здатні розкрити позиційний тупик, що утворився.

 

 

 

 



детальнiше >>

 На карті переважає гориста місцевість. Поруч з I базою знаходиться місто, від якого можна поїхати, або на галявину, або на берег, або прямо до бази противника. Також є обхідний шлях по правому флангу. Посередині карти є невелике озеро. Карта додана в патчі 0.7.0

 

 

 



детальнiше >>

 Не заперечуючи художньої цінності "Скелі", варто відзначити низьку тактичну цінність карти. Гравцям відразу ж НЕ сподобалося кілька моментів.

 

 

 



детальнiше >>

 Навколо обох баз є відкритий простір. Близько обох мостів знаходяться напівзруйновані будинки, де можна сховатися від ворогів. Посередині карти знаходяться болота і пара замків - улюблене місце проривів ЛТ. Карта додана в патчі 0.7.0

 

 

 



детальнiше >>

 Відкрита рівнинна місцевість. З укриттів - тільки великі камені, складки місцевості і залізна дорога на насипу в кутку. Обидві бази з'єднує дорога, укрита в низині від того, що відбувається на флангах.

 

 

 



детальнiше >>

 Це карта змішаного типу. Карта має як пагорби, так і відкриті галявини. На цій карті дуже зручно дефіти: через зручне розташування двох пагорбів. Річка розділяє карту на навпіл, що дуже загальмовує рух танка при переході її в брід. Також посередині карти є місто з мостом через річку.

 

 

 



детальнiше >>

 Дана карта є вдалим поєднанням відкритого простору і пересіченої місцевості. Вузькі звивисті вулички портового міста, що знаходиться на фланзі, допоможуть несподівано отримати перевагу. Пологі пагорби з численними кущами дозволять широко використовувати тактику засідок.

 

 

 



детальнiше >>

Руінберг поєднує в собі риси простоти відкритої місцевості і лабіринту міста. Вузькі вулички та двори створені спеціально для легких і маневрених танків. Важким там і робити нема чого - в таких умовах вбити ЛТ дуже складно. Залишається сподіватися лише на помилку ворожого гравця, очікуючи, що той вріжеться в будівлю або хоча б сповільнить хід. Інша ситуація на приміській території. Вже якщо і їхати на легкому танку, то тільки «світити» - ця місцевість належить «королям війни» - важким танкам. У підсумку вийшла суміш «Хіммельсдорфа» і «Вільшанки», тільки багато динамічніше.

 

 

 

 

 



детальнiше >>

Високий пагорб в центрі карти є ключовою точкою карти. Незважаючи на труднощі з її зайняття, різко покращує позицію команди, що на ньому знаходиться. Село на північний схід від пагорба і острів на захід від нього, незважаючи на ряд переваг, залишаються вразливими для вогню з центру.

 

 

 



детальнiше >>

Пагорби, розташовані по краях цієї карти, забудовані численними будинками. Звивисті вулички дозволять наносити несподівані удари. Пустир, що лежить між горбами, - найкоротший шлях до ворожої бази.

 

 

 

 



детальнiше >>

Пересохлою річкою мапа ділиться на дві зони: відкриту з безліччю барханів і невелике містечко, в якому часто проходять бої важких танків. Відкрита ж місцевість - рай для легких танків - насправді не дуже популярна. Завершують це дійство два пагорби на кожній базі, на яких затишно розташовуються ПТ- і Арт-САУ.

 

 

 

 



детальнiше >>

Гірська місцевість з численними таємними стежками. Найкоротший шлях до ворожої бази - по правій "сніжної стежці", яка дуже добре прострілюється з усіх сторін. В центрі карти знаходиться міст, з якого відкрито контроль над лівим і правим флангами. Зліва - довга стежка з численними обходами. Артилерія розташовується на височинах біля баз, звідки можливий не тільки обстріл всієї карти, але і успішний захист бази.

 

 

 



детальнiше >>

Мапа скоріше ближча до лабіринтів, ніж до відкритих, однак великі відкриті площі віднесли карту до змішаних. У вас є безліч шляхів дістатися до бази противника. Ви вільні вибирати: їхати, милуючись на величність стародавнього монастиря, або гори чи каньйон. В центрі мапи зазвичай йдуть бої середніх і легких танків. По краях часто можна застати битви важких танків спільно з ПТ-САУ. Граючи на ПТ, можна також залишитися біля бази і захищати кишку від противника.

 

 

 



детальнiше >>

Вдале поєднання відкритих просторів і міських кварталів є особливістю даної мапи. Звивисті вулички дозволяють проникнути в тил противника, а численні ДОТи можуть бути використані в якості укриттів.

 

 

 

 



детальнiше >>

 Ізольована полонина (часто звана «Ущелиною») на одному фланзі і міські квартали на іншому дозволяють підібратися до супротивника на дистанцію фінального кидка. Відкрите озеро в центрі поля дозволяє надавати вогневу підтримку своїм підрозділам на досить велику дистанцію.

 

 

 



детальнiше >>

 Лайв Окс (Live oaks, дослівно живі дуби) - мапа, введена у гру в патчі 0.7.2

Локація оформлена в стилі провінційної Америки 30-х років із внесенням природного колориту - з великою кількістю пальм, бавовняних плантацій і заболочених низин.

 



детальнiше >>

 Тактика бою визначається болотами, ярами і пагорбами. Невелика кількість будівель дає відчутну перевагу артилерії. Сконцентруйте ваші сили на одному напрямку, решту обмежте обороною.

 

 

 

 



детальнiше >>

 Тактично ця мапа дуже нестандартна. Старти команд знаходяться між базами, але по обидва боки річки. Через це гра більше нагадує казино. Гравцям дається можливість поїхати або на захист своєї бази, або на атаку ворожої.

На карті дуже багато води, через що з метою підвищення продуктивності, відображення на ній відключили.
Через похмурості і незручність карти в народі її охрестили "Кошмарин".

 

 

 



детальнiше >>

 

 

 

 Болота, скелі й кам'янисті урвища ділять мапу на три основних операційних напрями. Відсутність будівель і невелике число скельних укриттів сприяють діям артилерії. Для успіху необхідно зосередження сил атакуючих на одному з напрямків при відволікаючих діях або жорсткому стримуванні противника в інших секторах.

 

 

 

 

 



детальнiше >>

Засніжена місцевість, яка перетинається височинами. Є два основних напрямки атаки. Достатньо простору як для раша, так і для засідок на ПТ. Передрелізна назва - "Лінія Маннергейма".



детальнiше >>

 Вестфілд - це суміш Ласвілля і Ель-Халлуфа. Звичайно, озера там немає, але багато гір і рослинності. Карта сподобається командирам середніх танків і протитанкових САУ: дуже багато кущів де можна влаштувати засідку і дуже багато напрямків, за якими можна прорватися на базу до супротивника. І не сподобається командирам САУ - кількість укриттів від артилерії дуже багато. До того ж мапа більша, ніж попередні. 



детальнiше >>

Відкрита горбиста місцевість, розділена залізничним насипом. Групи дерев дають відмінне укриття для протитанкових САУ. Атакуючи, стежте за флангами. Обороняючись, атакуйте фланги противника. Артилерія володіє свободою дій, але вкрай вразлива по відношенню до рейдів швидкісних легких сил.



детальнiше >>

Вихідні позиції команд розділені рівним полем, яке добре прострілюється. Карта чудово підходить для оборони і знищення противника силами артилерії.



детальнiше >>



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»