Офiцiйний сайт WOT

Малинівка


Опис

Вихідні позиції команд розділені рівним полем, яке добре прострілюється. Карта чудово підходить для оборони і знищення суперника силами артилерії. Глибокі обходи з використанням укриттів - перелісків, складок місцевості і сільських будинків можуть вирішити результат бою. Добре скоординована атака через поле на високій швидкості, з підтримкою артилерії теж може принести успіх, але досить ризикована. Зазвичай, незалежно від стилю бою, перемагає команда з найкращим  ступенем скоординованості і більш точним вогнем підтримки. Атака в лоб на початку бою зазвичай закінчується поразкою команди: йти доводиться через чисте поле, а на боці суперника є де сховатися, плюс частина команди зазвичай вирішує піти в обхід - падає потужність вогню підтримки.

Міні-карта

 

Назви, що використовуються

 

Тактика ведення бою

Як відомо в World of Tanks є два способи перемоги:

1. Захоплення прапора
2. Знищення всіх танків суперника


Ми розглянемо обидва варіанти, але по порядку.

Оборона

1. У I команди в розпорядженні є декілька напівзруйнованих (не руйнуються) будівель, придатних для укриття і огорожа з колод, яка захищає від першого попадання, після чого вона руйнується.
2. Зате у II команди є канава - вельми зручне укриття для високих танків, причому в деяких місцях зовсім закрита кущами, що дозволяє вести стрілянину практично непомітно і максимально захищено (єдиною точкою, доступню для ворога, є вежа).


Демонстрація особливостей укриттів у обох команд (зверху I команди і II команди знизу)

Пересування і атака

Оскільки бази команд розділяє поле, тактика "біжи на пролом" не працює. Найчастіше гравці об'їжджають його по болоту, або через село чи холм. Хоча у випадку раша атака виявиться дуже ефективною, оскільки основна маса ворожих сил піде в обхід, але при цьому варто враховувати наявність в команді ворога високорівневих пт, які навряд чи залишать базу і встигнуть злити підлогу команди перш, ніж раш можна буде назвати вдалим.


Так само успішною може виявитися тактика швидкого прориву середніми танками до сараїв першої бази (канав другої бази), що часто призводить до засвітки всієї ворожої команди, з подальшим розстрілом їх артилерії вашою командою.

Дія танків за їх типом

Легкі танки (ЛТ)

Завдання легких танків світити, тому їхнє завдання виявити противника і спробувати залишитися в живих. Тому шлях через поле (крім варіанту з Рашем) їм закритий. Однак, з введенням дуже швидких і маневрених легких танків 5 рівня, набула поширення тактика під назвою "тир". Її суть полягає в тому, що ЛТ періодично виїжджає на високій швидкості на центр поля, проїжджає невелику відстань вздовж нього, підсвічуючи союзникам танки ворога на базі і потім повертається назад. При цьому варто уникати тривалого руху по прямій і, по можливості, постійно маневрувати. Найкраще ця тактика працює спочатку бою, коли союзники ще не встигли піти з бази і зможуть надати вам вогневу підтримку, а на базі ворога повно потенційних цілей. Проте іноді така тактика призводить до того, що команда вплутується в перестрілки через поле і забуває про фланги, що може привести до оточення ворогами і поразки. В цілому ж, якщо в бою присутні кілька ЛТ, то одні повинні йти по Болоту і Полю, другі через Село, треті через Пагорб. Це особливо ефективно, якщо противник відволікся на ЛТ, що йде по центру на початку раунду, надавши таким чином іншим ЛТ в команді шанс прорватися до ворожих САУ, не зустрівши опору. В випадку, якщо це не можливо, пріоритет залишається за Селом. Ще один варіант для ЛТ і СТ (ТТ теж можуть спробувати): команда № 2 може поїхати наліво від респауна, далі за млин. Їздити туди довго, тому крутіше СТ Вам ніхто не зустрінеться. Далі їдемо до лісу внизу млина. Швидко пробігаємо там і не світимося. Далі, за точкою респауна команди 1, є напівзруйнована будівля. Заїжджаємо в неї і розстрілюємо дефендерів, що ще не встигли отямитися, а потім под'їжджаємо вперед і захоплюємо базу. Перевірено, працює на:

- Тетрарх
- М2 ЛТ
- БТ-2
- БТ-7
- Pz 35 (t)
- Т1 Cunningham
- T2 LT
- T2 MT
- Су-18 (повинно працювати)
- Löwe підійде
P.s. Ідеальна команда для такої операції:
- Пара тетрархів або БТ;
- Швидка ПТ САУ
- Швидка САУ
Найголовніше - вміло комбінувати можливості і прикривати один одного!


Середні танки (СТ)

Середні танки повинні йти між ЛТ і ТТ, не даючи світляку засвітити ТТ. Їхній шлях повинен лежати за ЛТ. Але в разі відсутності або знищення ЛТ, вони повинні зайняти їх місце.

Важкі танки (ТТ)

Важкі танки є ударною силою і захистом команди. Їх завдання, або охороняти базу або САУ, або йти на штурм ворога. ТТ мають можливість пройти через Поле майже неушкодженими, або йти за СТ і ЛТ, відстрілюючи недобитих ворогів і штурмуючи ворожу базу.

Самохідні артилерійські установки (САУ)

Оскільки між командами знаходиться Поле, то САУ можуть відстрілювати або світляків, що зрідка вистрибують, або ТТ.

Протитанкові самохідні артилерійські установки (ПТ-САУ)

Тут найбільш вигідна позиція для ПТ, це пояснюється умовами мапи, оскільки їх складно знищити, якщо вони в укриттях. Їхнє завдання: не підпускати до бази суперників.Позиція для далекобійної артилерії вільна: побоюватися слід, в основному, двох моментів: прорив СТ через гірку, тому бажано від'їхати ближче до бази з місця респа, або прорив легких танків по краю поля вздовж води. Другий трапляється часто, коли більша частина команди йде з бази на гірку. Для низькорівневої артилерії складніше - треба вирішувати, захист чи підтримка атаки через гірку. Найбільш прийнятним, але небезпечним місцем, буде лісок на обох кінцях озера по краях бази - звідти прострілюється солідна частина мапи. Тому, якщо в команді ворога є кілька штук низькорівневої артилерії, сміливо посвітіть або обстріляйте ці місця.


ВгоруВгору

:: ВСI МАПИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»