Офiцiйний сайт WOT

Лінія Зігфріда


 Опис

Вдале поєднання відкритих просторів і міських кварталів є особливістю даної карти. Звивисті вулички дозволяють проникнути в тил противника, а численні ДОТи можуть бути використані в якості укриттів.

Мінімапа

 


Назви, що використовуються

 

Тактика

Тактики для обох команд однакові. Це або захопити базу, або знищити всіх супротивників. Карта умовно ділиться на дві частини протитанковими загородженнями: поле і місто.

Легкі танки (ЛТ)

Спочатку гри легкі танки намагаються прорватися до ворожої артилерії по полю або по алеї. При наявності декількох ЛТ краще йти групою, оскільки у неї більше шансів на прорив і засвічування артилерії противника.

Середні танки (СТ)

Середні танки намагаються просунутися по полю і зайняти зручні позиції за дотами, щоб не дозволити ворогам засвітити танки. Деякі СТ можуть піти в місто для підтримки ТТ та подальшого прориву.
При наявності в команді декількох топових СТ (а частенько це Т-54) може мати місце так званий "ололо раш" через поле, який при грамотних діях найчастіше призводить до знищення артилерії і перемозі атакуючої команди.

Важкі танки (ТТ)
Важкі танки займають місто. І тут є кілька основних точок, здача яких дуже ускладнить умови перемоги. Точки 1 і 2 знаходяться на різних рівнях висоти і розділяються стіною. У цих місцях танки не доступні для артилерії і добре прострілюють поле, що сприяє просуванню союзних СТ через поле. Так само втрата цих позицій спричинить за собою і загибель західного флангу. Точки 3 знаходяться в місцях перетину кордону міста та алеї. Це найпростіший спосіб пройти на ворожу базу. Прямо і без зупинок! Особливо для світляка. З одного боку алеї кордон мапи (звідти ніхто не буде заважати), з іншого боку - невеликі будиночки. Здача цих точок так же потягне за собою хвилю неприємностей.

Протитанкові самохідні артилерійські установки (ПТ-САУ)
Самохідні артилерійські установки (САУ) Респ САУ зазвичай знаходиться на полі, тому багато гравців вважають за краще відразу відкочуватися назад і зайняти позицію в кущах в далеких кінцях поля. Там же знаходяться бетонні доти, за якими в разі небезпеки можна сховатися. Однак це загрожує великими неприємностями для САУ в разі прориву СТ по полю або засвітки, який на відкритому просторі дуже вірогідний. Ймовірність такого розвитку подій перевищує 50%, тому якщо маневреність САУ дозволяє, непоганим рішенням буде переїзд ближче до кола бази - там також багато кущів, а місцевість там менше сприяє засвітам. Прорив туди можливий в основному з випадку зливу тяжів в місті або прориву по міській алеї, в районі точки три. У разі зливу тяжів, як правило, гру вже нічого не витягує, тому й арту ховатися сенсу немає. Світло ж на алеї вбити простіше, ніж СТ в поле. Окреме розвернення дії на низькорівневої арті з невеликим радіусом дії. На ній має сенс триматися точок 1, в районі центру карти. Місцевість там нерівна, що дозволяє приховати більшу частину корпусу, є кущики і доти по обом сторонам. Однак, там люблять їздити танки з середини списку, що потрапили у важкий бій ТТ (яким без сенсу лізти у саме пекло міста) або ПТ Тому діяти слід дуже обережно.

  

 

 

 


ВгоруВгору

:: ВСI МАПИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»