Офiцiйний сайт WOT

Рудники


Опис

Високий пагорб в центрі карти є ключовою точкою карти. Незважаючи на труднощі з її зайняття, різко покращує позицію зайняла команди. Село на північний схід від пагорба і острів на захід від нього, незважаючи на ряд переваг, залишаються вразливими для вогню з центру.
Також є можливість минути "висоту" або по воді, або через село і заїхати в тил ворога.
Респ знаходяться на прапорах. Поряд із прапором II знаходиться так звана "Тумбочка" - майданчик на підвищенні.
Раніше ця мапа була відома як Пагорки, але потім піддалася сильної переробці і змінила назву.

Міні-мапа

Тактика

Тактики для обох команд однакові. Це або захопити базу, або знищити всіх супротивників.

Легкі танки (ЛТ)
Є кілька варіантів. Якщо ви з'явилися на респ 1, то їдьте через гірку в точці 5. Швидше за все ви підхопите ПТ-САУ або інші танки, які їдуть туди для того, щоб зайняти зручну та комфортну позицію для обстрілу. Але якщо вони там вже закріпилися, то, об'їхавши їх з корми, можна наробити купу капостей. Якщо ви з'явилися в точці 2, то, проїхавши по гірці, їдьте краєм по берегу. Там вас дістати складно. Самий вірний спосіб загинути - поїхати через центральну гірку. Хоча, може ви встигнете засвітити артилерії кілька ворожих танків, що допоможе захопленню вашою командою гірки, або зайняти нагорі зручну позицію. Напевно, самий вдалий шлях для світляка. Для обох команд. Потрібно їхати по самій верхній частині міста 9-10. Там найчастіше їдуть важкі танки, об'їхати їх нічого не варто, заодно і підсвітите для своєї артилерії. Такий шлях виведе прямо до ворожої бази.

Середні танки (СТ)
Однією із стратегій бою СТ може бути взяття височини 11. Правда, великий ризик наткнутися на пару ТТ, які теж пішли туди, або потрапити під обстріл САУ, якщо гірка світиться вже ворожим ЛТ. Інші стратегії: можна підтримати ТТ на напрямку 9-10, але там надто великий ризик загинути від ТТ, які люблять влаштовувати затяжні бої. Можна йти через протоку 6, за берегом відмінне укриття від артилерії, однак точки 5 і 4 являють собою хороші укриття для ворогів - там часто можна зустріти засідку інших СТ або ПТ. Аналогічно і прохід через острів 5 теж схильний до ризику тих же засад: там більше каменів для укриття від СТ і ПТ, проте він краще прострілюється САУ.

Важкі танки (ТТ)
Класика жанру на даній карті: атака через точки 9 і 10. Як правило, в районі звивини гірки в точці 10 зав'язується тривалий позиційний бій перших у списку танків. З точки 9, як правило, його підтримують більш слабкі танки. Іноді ТТ відправляються на прохід до точки 11, і стріляють з-за каменів на підйомі до неї. Тяж, що піднімається на гору, являє собою дуже легку мішень для всіх видів техніки, тому стратегія зайняття ТТ гірки небезпечна. Можна зустріти ТТ і на шляху через точки 4-5-6, проте, ця тактика позбавлена очевидних вигод, окрім хіба що тієї, що на береговій лінії ризик загинути від САУ мінімальний.

Протитанкові самохідні артилерійські установки (ПТ-САУ)
Точки 2,8,4,5 ідеально пристосовані для дій ПТ. З точки 8 прострілюється майже половина карти. Точка 2 теж має гарний потенціал для оборони, але прострілює тільки одну сторону, ліву.

Самохідні артилерійські установки (САУ)
Стратегічний простір для дій САУ на цій карті великий. Класика розташування далекобійних знарядь: точки 1 і 7, рідше 8. Точка 8 більше підходить для розташування більш непомітної низькорівневої артилерії: в задній частині горбка є відмінне поглиблення, куди зручно заховати корпус невеликої машини. Плюс, на пагорбі в обороні, як правило, хтось є, тож артилерія автоматично стає прикритою союзником. Має сенс розділити зони обстрілу: майже одночасно треба обстріляти на пагорбі 11 СТ або ТТ. Без вашої підтримки, точки 9 і 10 ризикують бути злитими. Варто поглядати і на протоку, часто там починається затяжна перестрілка через каміння, в якій виграє терплячий і отримує підтримку від союзної артилерії. Пам'ятайте: САУ - це не тільки дамаг, вона також лякає ворога. Противник часто втрачає витримку від необхідності думати про одночасно дві речі: як би не вистрілили танк поруч і від САУ. Граючи за скорострільні низькорівневі САУ з великим боєзапасом, можна розважитися обстрілом точок 1 і 7. Місця там небагато, і майже напевно когось зачепиш або просто залякаєш. Стріляти по точці 1 варто тільки при наявності у ворога артилерії вище рівнем. Всякі СУ-26, Штурмпанцери та інші американські «емки» встають ближче.

 

 

 


ВгоруВгору

:: ВСI МАПИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»