Офiцiйний сайт WOT

Степи


ОПИС

Відкрита рівнинна місцевість. З укриттів - тільки великі камені, складки місцевості і залізна дорога на насипу в кутку. Обидві бази з'єднує дорога, укрита в низині від того, що відбувається на флангах.

МІНІ-МАПА

ТАКТИКА

З точки зору тактики карта є дуже різноплановою. Хід тактичної думки командира, як, втім, і простого бійця, нічим не обмежується. Розглянемо кілька найбільш поширених і раціональних варіантів гри на даній локації:
ЛТ:
На Степах ЛТ є вільними художниками - можуть і там підсвітити, і туди поїхати. Проте найправильніше буде рішення попрямувати по дорозі в центрі, постаратися висвітити арту, і повернутися на базу. Або сховатися за камені в квадратах Е3, Е5, Е7 і світити для команди. Слід зазначити, що після патча 0.7.0 артилерія стала на другий план. Безумовно, її слід знищувати всіма способами, однак тепер, в основному, все вирішують танки, і немає 7-хвилинних виносів арти, коли мозок вирубається і мета одна - «вбити САУ».
СТ:
СТ н0гіб:
Можна поїхати на зеленку і спробувати доїхати до артилерії і вдарити в тил противнику, але слід це робити лише в групі. Якщо Ви бачите, що центр нічим не захищений, або у ворогів відвернута увага, можлива ідея удару через поле або дорогу, але будьте обережні - якщо Ви не впевнені в своїх союзниках (якщо це не взвод), таку авантюру провертати дуже небезпечно. Можна також підтримати своїх ТТ, якщо Ви бачите, що їм потрібна допомога.
СТ світло:
Можливе засвічування арти або танків ворога по зеленці, АЛЕ, не спускаючись в низину, тобто Ви повинні їхати по верху.
ТТ: З двох баз дії однакові. Можна їхати і направо, і наліво, але знову-таки групою. Якщо Ви їдете в низину один, Вас просто винесуть. Адже нам не потрібні після цього крики: «Гади Винесли! 1! Адин! 1». Тому діємо раціонально. Йдемо групою ТТ в квадрати F1, E1, але будьте готові до того, що там буде досить затяжний бій з перестрілкою типу «виїхав-вистрілив - заїхав». Можливий вдалий раш через зеленку у веселій компанії СТ. Повірте - за підтримки арт саме те.
ПТ:
На даній карті ПТ як ніде слідують своїм традиціям. З 2-ї бази можна встати в квадраті А8 і успішно прострілювати всю низину. Можна встати на базі в кущі і чекати ворожі ЛТ або СТ. Безумовно можна спробувати підтримати ТТ, але якщо Ви - мегашвидкиий Т95 і почнете їхати до ТТ, то вийде це ... скажімо так, досить сумно.
Арта:
В залежності від респ місця Вашого проживання можуть бути різними.

II респа:

На 2-ій респ це квадрат D1, якщо Ви хочете допомогти на зеленці, можна встати за ЗД і допомагати на всіх напрямках потрохи. Але Ваш пріоритет - інші арти, тому якщо Ви бачите, що Вас ніхто не може засвітити, а Ви знаєте місця базування ворожої арти, вихід - залп з місця по трасера. Також, якщо ваші сили прорвали низину, а Ви спритна арту - перебазуйтеся на квадрати С9, С0 і допомагайте своєму правому флангу.

I респа:

Тут все просто. Стандартні квадрати К5, К6, К7, К8, К0 - Ваш рідний дім. К0 - підтримка зеленки. К5, К6 - підтримка вашого лівого флангу. Центральні квадрати - різнопланова допомогу. Найголовніше пам'ятаєте правило: «вистрілив-від'їхав».
Узагальнюючи все вищесказане, пам'ятайте 3 заповіді:
- Завжди залишайте кнопку «Вкл» в мозку натиснутою.
- Дивіться за чатом і міні-картою, можливо, комусь терміново потрібна допомога.
- Якщо у Вас, що-небудь не виходить, згадуйте пункт 1.


ВгоруВгору

:: ВСI МАПИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»