Офiцiйний сайт WOT

Хребет дракона


ОПИС

Складний, порізаний ландшафт мимоволі заворожує своєю красою. Озеро, численні бамбукові чагарники і скелі яскраво підкреслюють унікальність цієї карти. Ви можете вибрати будь-яке з можливих напрямів для наступу, і кожне з них буде мати свої переваги. Карта вийшла в патчі 0.7.3. Головний недолік карти - не безліч підйомів, що гальмують рух танка, і відповідно схилів, що збільшують шанс зіткнутися з союзником, а Червоний Екран - якийсь баг гри, що заважає вести вогонь у снайперському режимі (танки і ПТ-САУ). Так само він працює при натисканні клавіші Tab.

ТАКТИКА

Ця карта звивиста і має безліч точок для засідки. Вона безумовно припаде вам до душі, якщо ви вийшли в бій на ПТ-САУ. Карта підійде і для методу «гойдалок» (вилізли з укриття - вистрілили - повернулися). Проте ключем до перемоги є село в центрі карти. Сховавшись за її будовами, зручно обстрілювати практично будь-яку точку карти. Усі будівлі в селі можна зруйнувати, крім фонтану і двох арок, - це робить ваші переміщення важкопередбачувані для ворожих танків і ускладнює роботу артилерії.
ЛТ
Іноді тут легкі танки можуть проявити себе, як повноцінні бійці. Але посвітити можна і навіть потрібно, вискакуючи з-за кутів і прослизаючи крізь тяжі до артилерії ворога. Основний шлях засвітки (якщо вже вирішили) такий:
З першої бази: підйом по горі ліворуч, проїзд через центральну село (за бажанням), спуск вниз по лівій стороні і засвічування / знищення артилерії.
З другої бази: підйом по лівій стороні картки (є друга шляхів, перший ближче до міста, швидше і небезпечніше, другий об'їзної і довший, але надійний, ворогів вам не попадеться - відповідно краще для ЛТ.
СТ
Тут практично неможливо зайти з флангу, доведеться підтримувати ТТ і ПТ-САУ. Але метод «вовчої зграї» ще в силі. Бажано зібрати взвод з СТ і прориватися разом з лівої частини карти.
ТТ
Влаштовувати засідки подібно ПТ-САУ, але варто у зручний момент почати акуратно прориватися вперед.
САУ
Гори заважають артилерії повністю прострілювати карту з одного місця, що змушує шукати іншу позицію в кожній фазі бою. На початку бою можна накрити місце висадки ворога (в рандомних боях гравці довго думають, куди піти, і не ворушаться, або просто стикаються один з одним, що дозволяє отримати шанс пошкодити відразу кілька ворогів, або вбити артилерію, не має можливості протиснутися крізь тяжі) .
ПТ-САУ
Займайтеся вашою улюбленою справою! Влаштовуйте засідки, і ворог буде приголомшений вашими несподіваними ударами! Єдина тактика - встати в кущики біля центральної села або разом з ТТ у гори. У село лізти категорично не можна - закрутять СТ, або арта накриє (будинки невисокі, Ягдтигр вище багатьох з них). Якщо в команді немає СТ і швидких ТТ, ви можете поїхати в ліву частину карти і перекрити доступ ворогам до вашої артилерії, але це, знову ж таки, в крайньому випадку.


ВгоруВгору

:: ВСI МАПИ ::



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»