Офiцiйний сайт WOT

МАПИ


 Реліз карти відбувся 10 серпня 2010 року в патчі 0.5.2.

Розділена річкою навпіл, карта має три ймовірних лінії атак. Центральний міст розташований серед руїн невеликого міста. Місцевість близько північного і південного мостів, володіє невеликою кількістю укриттів. Як вогневі позиції можна використовувати замок і лінію пагорбів на протилежній частині карти.

 

 

 



детальнiше >>

 Мапу сміливо можна назвати "Піщана ріка ver. 2.0". На то є всі підстави. Є пагорби, є невеликі села, навіть річка є! Проте різниця є, причому значна: пагорби розташовані на базах команди. Стріляй - не хочу. Правда світлякам важче, тепер їм доводиться проходити щось на зразок лабіринту.

 

 

 



детальнiше >>

 На карті переважає гориста місцевість. Поруч з I базою знаходиться місто, від якого можна поїхати, або на галявину, або на берег, або прямо до бази противника. Також є обхідний шлях по правому флангу. Посередині карти є невелике озеро. Карта додана в патчі 0.7.0

 

 

 



детальнiше >>

 Не заперечуючи художньої цінності "Скелі", варто відзначити низьку тактичну цінність карти. Гравцям відразу ж НЕ сподобалося кілька моментів.

 

 

 



детальнiше >>

 Навколо обох баз є відкритий простір. Близько обох мостів знаходяться напівзруйновані будинки, де можна сховатися від ворогів. Посередині карти знаходяться болота і пара замків - улюблене місце проривів ЛТ. Карта додана в патчі 0.7.0

 

 

 



детальнiше >>

 Відкрита рівнинна місцевість. З укриттів - тільки великі камені, складки місцевості і залізна дорога на насипу в кутку. Обидві бази з'єднує дорога, укрита в низині від того, що відбувається на флангах.

 

 

 



детальнiше >>

 Це карта змішаного типу. Карта має як пагорби, так і відкриті галявини. На цій карті дуже зручно дефіти: через зручне розташування двох пагорбів. Річка розділяє карту на навпіл, що дуже загальмовує рух танка при переході її в брід. Також посередині карти є місто з мостом через річку.

 

 

 



детальнiше >>

 Дана карта є вдалим поєднанням відкритого простору і пересіченої місцевості. Вузькі звивисті вулички портового міста, що знаходиться на фланзі, допоможуть несподівано отримати перевагу. Пологі пагорби з численними кущами дозволять широко використовувати тактику засідок.

 

 

 



детальнiше >>

Високий пагорб в центрі карти є ключовою точкою карти. Незважаючи на труднощі з її зайняття, різко покращує позицію команди, що на ньому знаходиться. Село на північний схід від пагорба і острів на захід від нього, незважаючи на ряд переваг, залишаються вразливими для вогню з центру.

 

 

 



детальнiше >>

Пересохлою річкою мапа ділиться на дві зони: відкриту з безліччю барханів і невелике містечко, в якому часто проходять бої важких танків. Відкрита ж місцевість - рай для легких танків - насправді не дуже популярна. Завершують це дійство два пагорби на кожній базі, на яких затишно розташовуються ПТ- і Арт-САУ.

 

 

 

 



детальнiше >>

 Тактика бою визначається болотами, ярами і пагорбами. Невелика кількість будівель дає відчутну перевагу артилерії. Сконцентруйте ваші сили на одному напрямку, решту обмежте обороною.

 

 

 

 



детальнiше >>

 Тактично ця мапа дуже нестандартна. Старти команд знаходяться між базами, але по обидва боки річки. Через це гра більше нагадує казино. Гравцям дається можливість поїхати або на захист своєї бази, або на атаку ворожої.

На карті дуже багато води, через що з метою підвищення продуктивності, відображення на ній відключили.
Через похмурості і незручність карти в народі її охрестили "Кошмарин".

 

 

 



детальнiше >>

 

 

 

 Болота, скелі й кам'янисті урвища ділять мапу на три основних операційних напрями. Відсутність будівель і невелике число скельних укриттів сприяють діям артилерії. Для успіху необхідно зосередження сил атакуючих на одному з напрямків при відволікаючих діях або жорсткому стримуванні противника в інших секторах.

 

 

 

 

 



детальнiше >>

 Вестфілд - це суміш Ласвілля і Ель-Халлуфа. Звичайно, озера там немає, але багато гір і рослинності. Карта сподобається командирам середніх танків і протитанкових САУ: дуже багато кущів де можна влаштувати засідку і дуже багато напрямків, за якими можна прорватися на базу до супротивника. І не сподобається командирам САУ - кількість укриттів від артилерії дуже багато. До того ж мапа більша, ніж попередні. 



детальнiше >>

Відкрита горбиста місцевість, розділена залізничним насипом. Групи дерев дають відмінне укриття для протитанкових САУ. Атакуючи, стежте за флангами. Обороняючись, атакуйте фланги противника. Артилерія володіє свободою дій, але вкрай вразлива по відношенню до рейдів швидкісних легких сил.



детальнiше >>

Вихідні позиції команд розділені рівним полем, яке добре прострілюється. Карта чудово підходить для оборони і знищення противника силами артилерії.



детальнiше >>
Пiдроздiли



Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»