Офiцiйний сайт WOT

Хроніка World of Tanks

Хроніка World of Tanks

 

Розділ 1. Початок
У 2008 році компанія Варгейминг вела роботу над багатокористувацькою онлайн-грою в жанрі «фентезі». Однак паралельно йшло активне обговорення проекту, який став би
справді оригінальним, не схожим на інші. Головним варіантом була гра, присвячена військовій техніці середини ХХ століття. Потрібно було вибрати, про яку техніку робити
гру: про кораблі, літаки або про танки.

12 грудня 2008 року в Москві відбулася розмова, яка остаточно вирішила долю нового проекту. Петро Бітюков, Віктор Кислий, В'ячеслав Макаров і Марат Карпека, в ході
дискусії, що тривала кілька годин, вирішили робити гру саме про танки. Тим більше, що в наявності були моделі танків, що розроблялися для стратегічної гри «Операція
«Багратіон». Чорнові дерева розвитку були готові всього через кілька днів. До речі, спочатку планувалося, що в гру будуть введені реактивні системи залпового вогню,
але незабаром від цього різновиду техніки вирішили відмовитися.

Навесні 2009 року в компанію прийшов гейм-дизайнер Сергій Буркатовский. За час, поки він обіймав цю посаду, а згодом і посаду провідного гейм-дизайнера, ним було
придумана і реалізована величезна кількість ігрових можливостей.

Проекту дали кодову назву «Танкодром». Роботи над першою версією йшли до літа 2009 року. Ось такі цікаві картини можна було тоді побачити в грі.


Першими картами, що з'явилися в «танкодромі» були «Прохорівка» і «Карелія». Дизайнером цих карт був Генріх Кравцов. До речі, «Карелію» в ході робіт над нею в жарт
називали «Шабан» на ім'я одного з найвіддаленіших районів Мінська.

Перший фокус-тест гри відбувся 24 липня 2009 року. В цей день на Мінськ обрушилася найсильніша злива, в центрі міста була справжнісінька повінь. Ось таким був шлях
тестерів до офісу компанії.


Стихія не змогла зупинити фокус-тестерів. Вони благополучно добралися і воювали між собою.

 

Нарешті, влітку 2009 року почався закритий альфа-тест гри. Тоді вона виглядала трохи інакше. Приблизно так:

Розділ 2. Напередодні релізу
Своє нинішнє ім'я проект World of Tanks отримав перед конференцією КРІ-2009. Назву було вибрано виходячи з того, що з самого початку розробники вирішили, що в грі буде
присутня велика кількість бойової техніки різних націй.


У листопаді 2010 року в грі з'явилася третя, американська гілка розвитку танків. Проект все більше відповідав глобальності своєї назви.

Взимку 2010 року почалося закрите бета-тестування гри. Ось так виглядав в той час інтерфейс ангара. В онлайні - поки всього лише 481 людина.

У березні 2010 року було введена прокачування техніки за досвід. Це підхльоснуло інтерес, і пік одночасного перебування гравців на сервері зріс до 750 осіб.

24 червня 2010 року почалося відкрите бета-тестування. Гра вийшла на фінішну пряму до релізу. За місяць до офіційного старту World of Tanks на російськомовному сервері
одночасно в танки грало близько 7500 чоловік. У грі тоді були представлені лише дві гілки розвитку техніки - радянська і німецька.

8 липня стартувало бета-тестування англомовної версії гри. Уже в листопаді того ж року, ще на закритому бета-тесті, кількість західних користувачів гри склала 200 000
чоловік.


Розділ 3. З моменту релізу по теперішній час
12 серпня 2010 відбувся офіційний реліз гри на російському сервері. До цього часу на ігровому сервері російськомовного регіону одночасно грало близько 16 000 чоловік.


Січень 2011 року став для проекту місяцем, коли двічі була взята планка в мільйон користувачів. 4 січня саме така кількість людей сумарно зареєструвалися по всьому
світу. А 18 січня мільйонний користувач прийшов на російськомовний сервер.

Іншим досягненням січня став світовий рекорд з одночасного перебування гравців на одному сервері - 74 536 чоловік. Тоді це число здавалося дуже великим, але час
показав, що це далеко не межа.

В той момент для гравців були доступні тільки поодинокі, взводні та ротні бої. Однак гравцям вже дали можливість об'єднуватися в клани. І для того, щоб ці клани могли
повною мірою випробувати свої сили в боях один проти одного, була придумана «Світова війна». Творцем цього глобального полігону для кланових битв був Кирило Маль. Тест
«Світової війни» розпочався 1 лютого 2011 року. 10 лютого розпочався перший переділ територій на Глобальноій карті.



24 лютого 2011 року проект World of Tanks потрапив в Книгу рекордів Гіннесса, поставивши черговий світовий рекорд з одночасного перебування користувачів на ігровому
сервері. До цих пір жодна інша гра не збирала 91311 чоловік на одному кластері.


Навесні 2011 року компанія Варгейминг почала підкорювати Схід. 15 березня 2011 року відбувся реліз гри в Китаї.

1 квітня 2011 року гравці подивилися перший випуск Варгейминг TV. Ця інформаційно-розважальна передача згодом стала дуже популярною серед гравців. А її ведуча - Ольга
Сергіївна - визнана користувачами обличчям компанії. Втім, в першому випуску її ще не було. Ольга Сергіївна вперше з'явилася на екрані лише в третьому випуску.


12 квітня 2011 року відбувся офіційний реліз гри World of Tanks на американському і європейському серверах. Команда проекту стала вибирати напрямки для подальшої
територіальної експансії. Тепер метою стала Південно-Східна Азія.

24 травня 2011 року кількість російськомовних гравців World of Tanks перевалило за два мільйони.

Почав набирати обороти кіберспортивной напрямок. Протягом першого року пройшло близько 20 чемпіонатів і турнірів по World of Tanks. Серед них був грандіозний турнір
«Уральська сталь», на якому зібралися гравці з усього світу. Суперфінал турніру відбувся 18 червня 2011 року в Москві. На нього приїхало близько 200 кращих гравців зі
всього світу.



До першої річниці свого існування гра налічувала на всіх кластерах вже близько 5000000 користувачів. Було завойовано понад 20 нагород на престижних міжнародних
виставках і конференціях. З 12 серпня 2010 року по 12 серпня 2011 вийшло 15 оновлень гри.


15 серпня 2011 року проект World of Tanks переміг у номінації Best European Online Game («Краща європейська онлайн-гра») в рамках премії European Games Award (EGA).

Досягнення проекту були б неможливі без наших гравців. З самого початку свого існування World of Tanks об'єднав величезну кількість чудових людей, які не просто грали,
а постійно брали участь у вдосконаленні проекту і підтримували його. Без зайвого хизування можна сказати, що наше ігрове співтовариство показало себе як саме дружне і
лояльне.

Особливо яскраво це розкрилося в дні голосування за «Премію Рунета 2011». Протягом усього листопада наші танкісти билися не тільки на ігрових картах, а й на сайті, де
проходило голосування. Їх зусиллями ця нагорода виявилася у проекту World of Tanks.


Восени 2011 року остаточно стало ясно, що ігровий сервер не справляється з кількістю користувачів, які щодня грають в танки. І тоді один ігровий сервер був розбитий
спочатку на два, а потім і на три кластера. Оновлення 0.7.0, що вийшло 13 грудня 2011, вирішило проблему з «лагами» і «пригальмовуванням» гри. Тоді ж гравці отримали
можливість додати індивідуальність зовнішнього вигляду свого танка: у грі з'явилися камуфляжі.

Перед самим Новим роком кількість націй в грі поповнилося Францією. Швидкі та маневрені танки, оснащені автоматом заряджання, негайно завоювали величезну популярність.
Зараз без них не обходиться жоден ротний бій або бій на Глобальної карті.



Поява французьких танків, введення многокластерності та інші зміни призвели до того, що в лютому 2012 року на російськомовних ігрових кластерах кількість гравців, що
одночасно знаходяться в грі онлайн, перевищило рубіж в 400 000 чоловік.

29 березня 2012 року вийшло оновлення 0.7.2. Воно додало різноманітності в ігровий процес завдяки появі нових умінь і навичок для екіпажу. «Шосте почуття», «Король
бездоріжжя», «Бойове братство» та інші корисні здібності дозволили грі розкритися ще повніше.

Рух на Схід тривав. 27 квітня відбувся офіційний реліз гри у В'єтнамі.

3 травня разом з оновленням 0.7.3 у грі з'явилася друга гілка радянських важких танків. Її увінчав ІС-4 - бойова машина, яка давно вже заслужила в грі статус
легендарної. А 14 червня разом з оновленням 0.7.4 французька гілка розвитку обзавелася артилерією і протитанковими самохідними установками. Bat. Chatillon 155, САУ 8
рівня, оснащена автоматом заряджання, який здійснив справжню революцію на полях битв. Після оновлення 0.7.5 загриміли гармати ПТ-САУ і середніх танків 10-го рівня.

18 липня 2012 року відбулася епохальна подія в рамках «Світової війни». Вперше було запущено спеціальна ігрова подія на Глобальній карті. Таємничий континент Атлантида
став метою вторгнення безлічі кланів. Перекинувши опір корінних жителів, гравці наскрізь пронизали континент танковими клинами і вже завоювали плацдарми в Північній
Америці.

Розділ 4. Висновок
Неможливо розповісти в рамках нашої «Телекритики» про все, що відбулося в 2012 році. Для цього знадобилася б ціла книга, причому обсяг цієї книги постійно б
збільшувався. Разом з вами, дорогі гравці, ми безперервно рухаємося вперед. Уже зовсім скоро вийде нова фізика - чи не найочікуваніше нововведення в грі. Готується
друга «Уральська сталь». Нас радують нові передачі від Варгейминг TV і безліч преси, що випускається шанувальниками проекту. Звучить в ефірі радіо «Прямою наводкою».

Спасибі всім, хто був і залишається з нами. Низький уклін ветеранам проекту і гарячий привіт тим, хто ще тільки починає свій бойовий шлях!

Далі буде тільки краще!

 




Другий загальний тест оновлення 0.9.5

Шановні гравці!

В рамках загального тесту став доступний спеціальний клієнт World of Tanks версії 0.9.5_test2, який призначений тільки для гри на тестовому сервері.

Що нового у версії 0.9.5?

Особисті бойові завдання - нові завдання, за виконання яких гравці зможуть отримувати різні нагороди аж до унікальних високорівневих танків. Основні відмінності від існуючих бойових завдань - безстроковість виконання і можливість вибрати, яку саме задачу виконувати.
Нова британська техніка: танки і ПТ-САУ *.
Три нових карти: «Міттенгард», «Загублене Місто», «Зимовий Руінберг»